Zvukova s cipem Yamaha 724

Daniel Prynych Daniel.Prynych na hornet.cz
Pátek Srpen 13 11:25:37 CEST 1999

Pro jake jadro to chcete pro 2.2.x je to velmi jednoduche ale pro 2.0.x se
musi stahnou dodatecny software. Vzhledem ze mate RH 6.2 tak asi 2.2.x :).
Pokud chcete napiste mi na Daniel.Prynych na hornet.cz a ja vam popis poslu
(mam ho doma).
Yamah OPL-SAx jsem delal nekolik a Addonics mam v praci, typ bohuzel nevim.
Dan