File Manager

Radovan Garabik garabik na atlas02.dnp.fmph.uniba.sk
Pátek Srpen 13 11:33:45 CEST 1999

 :> zdravim,
 :> muzete mi doporucit dobrej file manager pro xwindowsy /nemam samozrejme
 :> namysli trena mc/?
 :> nainstaloval jsem si novej redhat 6.0 cz a jedinej file manager co jsem
 :> tam
 :> nasel mi moc nevyhovuje - pripomina mi pruzkumnika.
 :> je v teto distribuci jeste jinej file manager? existuje neco podobny
 :> windows
 :> commanderu?
 :> ted spouste hard core linuxovejm lidem pripadam jako lamer, ale zadnej
 :> ucenej z nebe nespadl...
 :> dik
 :> fero vejce
 :>
 :      Midnight Commander existuje i v graficke podobe pro x-ka pod nazvem
 : tkmc a rozhodne ma podobou blize k windows commanderu nez pruzkumnikovi.

tkmc uz nie je dalej vyvijane.
Existuje gmc, co je gnome verzia Midnight Commandera, ale vyzeral uplne ako
explerer - fuj.

Dost dobre vyzeraju filerunner alebo (shareware) X-Files,
The Nothern Captain tiez, ale je trochu jednoduchy (aspon v case ked som to
skusal)

 : Dalsim kandidatem s vizazi blizkou wc by mohl byt tkdesk, ale protoze neznam
 : rh 6.0, nevim jestli jej obsahuje. Tkmc mela distribuce rh 5.1 cz, kterou
 : jsem kdysi pracoval.

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__         garabik @ fmph.uniba.sk           |