Radiokarta GemTek

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Pátek Srpen 13 15:59:06 CEST 1999

Preji krasny vikend !

Rad bych pod linuxem zprovoznil radiokartu (noname ?), ktera se hlasi
jako GemTek. Bohuzel se mi nedari. RH 6.0, kernel 2.2.10-ac10

1) Kdyz prelozim podporu do kernelu, po startu se karta inicializuje
(ztichne) a kernel ji ohlasi. Tahle cast je IMHO v poradku. podle
zdrojaku radio-gemtek.c je to : "RadioTrack II driver for Linux radio
support"

2) Kde se da sehnat fukcni aplikace na ovladani ? Zkousel jsem
ktuner-0.5, ale ten se mi nepovedlo rozchodit. Po navoleni
"RadioTrack II" nabizi adresy 0x20f a 0x30f (misto nektere z 0x20c,
0x30c, 0x24c, 0x34c). Upravil jsme zdrojak na hodnoty 0x20c a 0x30c,
ale stejne to neslape. Co s tim ? Nevali se nekde novejsi verze ?

Funguje nekomu z vas tahle karta pod linuxem ? Cim ji ovladate ?
Nejlip pro KDE, prip. pro konzoli.

Predem diky.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz