Perl a Titanik (RE: Zmrazeni RH6.0cz)

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Pátek Srpen 13 18:11:58 CEST 1999

On 13 Aug 1999, Pavel Kolesnikov wrote:

> Ja myslim, ze to neni na flamewar, jen na inspirujici odpoved.
> Nuze, za sebe nevim, ale za Petra bonznu, ze pokud neobjevil
> neco noveho, asi to bude Python :)

Ja bych to nestavel takhle vuci sobe, to proc jsem si
pridal do signatury to co jsem si do ni pridal neni
to, ze by nejaky jazyk byl lepsi, horsi nebo jen jiny.
O to vubec neslo. Chtel jsem jen vyjadrit jaky
je Perl a jen Perl, nic vic a nic min.  Uznavam, ze
takovy nazor musi byt necim ovlivnen.

Konec koncu nad Perlem jsem take nekdy drive jasal.
Mozna to bude videt ve skolickach, ktere daval
dohromady Honza Hubicka v dobe, kdy to byla zalezitost
Floyd BBS (ted jsem se dival: Thu Feb  8 16:30:00 1996)
:-) a ktere Honza nezrusil (tedy jen ty moje o Perlu :-))
prestoze jsem ho o to nekolikrat zadal protoze obsahuji
more chyb a to nejen jazykovych (tak trochu jsem se jejich
psanim Perl ucil coz koneckoncu dolam obcas dosud, ale
ne jiz s Perlem :-) a je to na nich hodne videt.

Zlate to casy :-)

To proc jsem jsem to tam pripsal vsak ma hlavni duvod
takovy, ze je to vyjadrenim flustrace po par hodinach uprav
nejakeho Perlovskeho programu :)

--

S pozdravem
   Petr Snajdr

Seznam Ceskeho Internetu: http://www.seznam.cz/
Magazin pro kazdeho: http://www.novinky.cz/
Seznam Dnes: http://dnes.seznam.cz/
Navody, recenze, technika:
http://www.novinky.cz/Index/TechDesk/
Zacit se dnes ucit Perl je jako koupit si listek na Titanic