Přístup do systému

Petr Vodička pevosoft na seznam.cz
Sobota Srpen 14 10:31:23 CEST 1999

Dobry den,
mam na svem serveru nainstalovan HTTP a FTP server, vse funguje, jak ma, ale
mam nasledujici problem : potrebuji, aby si zakaznik, ktery se naloguje pres
FTP mohl nahrat do sveho adresare strank, ktere se vystavi na web serveru.
Toto funguje, jak ma, ale jediny problem je, aby mel zakaznik pristup jenom
do adresare se svymi web. strankami a ne do adresare /etc atd. a do adresáře
ostatnich zakazniku (sice nevidi do nich, ale vidi jmena vsech adresaru pod
/home a to se mi nelibi....)

potreboval bych, aby vlezli do /home/httpd/html/{jmeno zakaznika} a nikam
jinam nevideli, jestli je to ovsem mozne

Diky za vsechny rady.
S pozdravem Petr Vodicka