problem s ftp.linux.cz

Pavel Kolesnikov k na les.cz
Neděle Srpen 15 02:26:26 CEST 1999

Ja bych si skoro troufl rict, ze reverznim zaznamem to asi nebude.
Z hlavicky NNTP-Posting-Host tveho mailu vidim, ze jsi v dobe sveho
snazeni mel adresu user60.anect.cz, nslookup dava IP adresu
193.179.133.60, ktere opravdu odpovida user60.anect.cz.

Leda ze by u Anectu meli v reverzi vic IPcek ukazujicich
na user60.anect.cz, ale takovemu brajglu v DNS se mi nejak
nechce verit.

Ovsem v cem je problem, to netusim... :(

  Pavel