Zablokovani alokace ttySx

Martin Elsner Martin.Elsner na seznam.cz
Neděle Srpen 15 21:09:45 CEST 1999

Mam nasledujici problem:
na notebooku mam vestaveny seriovy port (COM1 pod Win), dale DSP modem IBM
(COM2 pod Win) a PCMCIA GSM kartu (COM3 pod Win). Pod Linuxem mi nefunguje
DSP a pri pokusu o vlozeni PCMCIA karty mi Linux zatuhne, nebot si kernel
nastartuje ttyS1 (prvni volny). Pokud tuto kartu vlozim podruhe bez
uvloneni ttyS1, pak vse funguje OK.

Potreboval bych, aby se ttyS1 vynechal a alokoval se ttyS2 k PCMCIA karte,
tzn. ze bych mel konfiguraci seriovy port = ttyS0 (OK) a PCMCIA modem =
ttyS2.

Diky za radu, pripadne zkusenosti s DSP a PCMCIA pod Linuxem. Mam RH5.2,
kernel 2.0.36, serial 4.13.

Martin Elsner