Nefunkcni port lp0

cevela cevela na post.cz
Neděle Srpen 15 22:41:47 CEST 1999

Moc diky vsem, kteri se mi snazili pomoci.
Port zacal byt nefunkcni az potom, co se mi podarilo v prubehu tisku omylem
vypnout tiskarnu ze zasuvky (chtel jsem vypnout neco jineho). Vyzkousel
jsem zmenit prava pro /dev/lp0, /dev/lp1 i /dev/lp2, opet bez vysledku.

Nakonec jsem pouzil reseni obvykle u Windows, tedy preinstaloval jsem
operacni system. V prubehu instalace z CD casopisu PC World byl port
spravne identifikovan jako lp0. Bohuzel po restartu systemu byl lp0 i lp1
opet nefunkcni. Vratil jsem se tedy ke "starsimu" CD  od firmy ProCA a tam
byl port lp0 spravne detekovan a i po restartu systemu funkcni.  Tento text
pisu jen jako upozorneni na mozny problem.
L. Cevela