Nejde funkce Crypt ?

Robert Hanzlik robi na junyks.cz
Pondělí Srpen 16 14:00:09 CEST 1999

Zdravim.

> Neresil jsem jiz nekdo problem v RH 6.0 PC -World ;-(  s funkci crypt ?
> Kdyz mam jednoduchy program v *.c   (nebo xtacacsd)

> #include<unistd.h>
> int main(void)
> {
>     printf("Zakodovano: %s\n", crypt("moje_supr_tajne_heslo", "aa");
> }

RH 6.0 je glibc2 based, oproti 5.0, ktery je jeste libc5 based. Glibc2
mimo jine prinasi nektere zmeny v knihovnach, obsahujicich urcite funkce.
Crypt je mozno k velkemu prekvapeni najit v libcrypt knihovne ;-)

Takze gcc -o test -O2 -lcrypt test.c urcite provede kyzene ...

S pozdravem
               Robi

Robert Hanzlik - sefredaktor JUNyKS serveru
http://www.junyks.cz
e-mail: robi na junyks.cz
ICQ: 4742118