Linux (COSA) - CISCO 2501

Pavel Just just na ais.cz
Pondělí Srpen 16 16:19:03 CEST 1999

On Mon, 16 Aug 1999, Volesak Jan wrote:

> co takhle:
> ppp chap hostname xxxxxx
> ppp chap password xxxxx  (je kryptovano)
Možná jsme si nerozuměli. Nemám problém na straně CISCO. Výše uvedené
řádky v konfiguraci CISCO jsou. Nijak jsem ale nezadával login a heslo
na straně linuxu.

  Za rady děkuje
                       Pavel Just

> nam to teda nejelo proto novellu s radkem
> ppp authentication chap
> tak kdyby byl problem, tak to zkusit vymazat a nacpat mu to natvrdo
> Snad to pomuze
> Volesak Jan

Pro úplnost, daná část konfigurace CISCO:

username br_brno_20 password 7 09464F020C07

kde username je stejné, jako jméno vzdáleného  routeru. V takovéto
konfiguraci jsem to používal, pokud na obou stranách bylo CISCO a chodilo
to.

IOS je 10.2(2)