callback

Marek Palansky marcus na fira.sk
Pondělí Srpen 16 17:50:35 CEST 1999

dobry den,

mam taky problem :-)
snazim sa rozchodit callback ale nejak som zatvrdol a neviem co dalej.

napriklad neviem, ci sa da pouzit na strane klienta priamo pppd alebo
treba nejaky specialny soft (kppp?).
ked pouzijem kppp, tak vytocim, spojim sa, overim heslo a server zavola
spat, potom dostanem standartnu vyzvu k prihlaseniu. - takze vlastne z
toho vznikne vzdialeny terminal. to ale nie je presne to co by som
chcel. kppp potom (ked skonci skript) sa snazi prihlasit do siete, co sa
mu samozrejme nedari.

vie mi niekto prosim poradit ako prinutit pppd na klient-strane aby ked
server zvesi linku sa hned neukoncil, ale pockal az server zavola spat a
potom dalej komunikoval?

a co mam vlastne spravit, aby som vytvoril na oboch stranach ppp0
rozhranie a spravne route cesty?

dik za rady,

  Marek Palansky <marcus na fira.sk>
  ICQ number: 17920340
  PGP Key: www.slovakia.net/fira/marcus.asc
  PGP Fingerprint: 7A2A 01DE 8CD7 6990 35C2  C9D5 28CC 22DF CFC7 60C6

     Neberte zivot prilis vazne. Aj tak z neho nevyviaznete zivy ;-)