Nejde mi spustit DOOM for Linux - cannot execute binary file

David Kuzela kuzela na mbox.vol.cz
Pondělí Srpen 16 02:06:17 CEST 1999

aligra na uo.fairnet.cz pise:
> Ahoj vsem,
> Stahnul jsem si z internetu archiv "linux-doom-1.8.tar.gz".
> Ten jsem rozbalil v Linuxu RedHat6.0. Jenze soubory, ktere
> by meli jit spustit(sdoom, xdoom), spustit nejdou.
> Pise to "cannot execute binary file".
> Nevite, nekdo co to znamena a jak teda DOOMa rozbehnout ?

Nejsou to skripty spoustejici nejake binarky se spatnymi pristupovymi
pravy? (jenom napad :-)

BTW - jestli chcete hrat dooma po siti, podivejte se na:

www.frag.com/doomlegacy

lze tam najit verzi dooma na ktere se stale pracuje a ktera ma mnoho
zajimavych featur (hlavne umi mouselook a znemoznuje cheatovani pri
sitove hre)...

--
                                   David Kuzela