??? linux na muni.cz; linux na linux.cz; CC: linux na muni.cz; CC:linux na linux.cz ????

Vaclav Blaha vblaha na iol.cz
Pondělí Srpen 16 23:26:41 CEST 1999

Milos Prudek wrote:

> Jsem rad ze nejsem sam, komu to vadi. Je to relativne novy jev, neni
> nekde na webu zastarala informace? Asi by pomohlo kdyby se lide kteri
> pisi na @muni.cz priznali, kde tuto starou adresu nasli. Nikdo jim
> virtualni hlavu neutrhne :-) a muze se to pripadne dat do Meta-FAQ (i
> kdyz radsi ne; kdyz se tam napise "nepiste na adresu @muni.cz", tak to
> zas nekteri prectou jako "napiste..." :-).

neni treba chodit moc daleko. staci title stranky
http://www.linux.cz/mailing-list/archive/last, ktery rika
"Archív konference linux na muni.cz (cz.comp.linux)"

--
Black windows of paint / I scratch with my nails / I see others just
like me / why do they not try to escape?