PC-Latin2

Jan Havlicek havlicek na vse.cz
Úterý Srpen 17 09:25:03 CEST 1999

Milos Prudek wrote:
> Hm, ted vam nerozumim. Telnetd nebezi na Windows1250. Bezi na HP-UX,
> jenze programatori te aplikace ji napsali v PC-Latin2, i kdyz ji psali
> na HP-UX... me se jedna o PC-Latin2 na serveru versus ISO-5589-2 na
> klientovi.

OK.. vyjasneme si jednu vec. Coje klient??? Pocitac s DOSem, Windows,
nebo nejakym unixem?? Upravu telnetd ikdo nenavrhuje, muj prispevek byl
o tom, ze existuji terminalove programy podporujici protokol telnet,
ktere umi pracovat s kodovanim PCL2. Vim ale jen o programech pro DOS,
prip. Wokna. Pro unix nevim.

HOnza

--