Problem s initrd

Juraj Rehak glip na cyber-wizard.com
Úterý Srpen 17 09:38:15 CEST 1999

>     mam tady problem, se kterym si nevim rady. Zkousim vytvoreni male
> specificke distribuce, ktera pouziva jako root ramdisk. Vychazim pri tom z
> image ramdisku, ktery vytvoril nekdo jiny.
>     Problem je v tom, ze pokud pouziju svuj image, snazi se ho jadro
> odmountovat (uspesne) a namountovat jakysi jiny root (samozrejme neuspesne),
> nasledne pak zkonstatuje, ze nenasel init a finito. To je celkem
> pochopitelne, ovsem ja zaboha nevim, proc _az_ k tomu dojde. Vsechno
> nasvedcuje tomu, ze se vubec nespusti /linuxrc (prava v poradku), ktery by se
Mas tam vsetky kniznice co potrebuje? (vratane ld-linux.so.?) Pustal si na
ten image ldconfig? (cez chroot alebo s -r) Skus pripadne ako linuxrc dat
nejaku overenu binarku, trebars shell, mozno ti hned po starte proste
padne.
> prave neme nikdy ukoncit a tak by nemelo nikdy dojit na tu fazi prechodu na
> "skutecny" root. Alespon tak jsem to pochopil. Pokud pouziju originalni
Presne tak...

>     Mohl by me nekdo nakopnout spravnym smerem? Nemusi byt treba linuxrc
> fyzicky nekde na zacatku image nebo tak neco? Jde o jadro 2.2.1.
Nie, ramdisk je mountnuty ako normalny filesystem, takze ho dokaze
precitat cely. S kernelom by problemy byt nemali, skusal som s verziami
2.0.29 az 2.2.10 a v pohode. Dokonca na jednej masine cez initrd mountujem
ako root filesystem 400MB fajl na dosovskom disku (cez loopback ;)

Ak s tym budes mat nadalej problemy, kludne mi posli ten image (nie do
konfery ;) pozrem sa ti na to.

--
                              .  ,           Glip