PC-Latin2

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Úterý Srpen 17 10:06:40 CEST 1999

On Tue, 17 Aug 1999, Milos Prudek wrote:

> klient:
> Linux (ISO-8859-2)
>
> Server:
> HP-UX (PC-Latin2)

Sezente zdrojaky k nejakemu port forwarderu ktery pouzivaji hackeri
pro utajeni svoji cinnosti. Obvykle funguje tak ze sedi na stroji na
nejakem portu a prehazuje vse co se mu posle (pres telnet) na jiny
stroj na jiny port a zpet. Upravte tu funkci prijem a vyslani tak aby
jeste provedla konverzi ISO-8859-2<->PC-Latin2 .

Stejne mi neni jasne jak se muzete telnetit na masinu ktera ma kodovani
PC-Latin2 - nema nahodou telnet nejake ridici znaky prave tam kde ma
PC-L2 cestinu ?