Pohyb pomoci sipek pri instalaci RH6.0 -> tuhnuti PC

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Srpen 17 10:03:07 CEST 1999

> nesetkal jste se nekdo s problemem, kdy pri instalacei RH 6.0 dojde pri
> pohybu v menu pomoci sipek pres vic jak 4 radky (napr. pri zadavani
> klavesnice aj.) naraz k zatuhnuti PC ? ( jinak bezproblemove CPU
> Celeron366 slot1, 64 MB DIMM, board MSI-6163 ).
> Neni mozne tuto chybu napravit volbou nejakeho prepinace k jadru ?
> Na slabsim PC (CPU P133) mi stejna instalace jde bez problemu.

Hazardy na sbernici, mozna pamet. Ten mainboard je jiny, ze? Nebo je na
slot1 redukce do soketu (jako ze slot1 cpu dam do MB se soketem)?

Zkuste napred vymenit pameti, pote vyrobce zakladni desky. Desky urcene pro
servery jsou 100% OK.

             Jaroslav Lukesh, K-net

               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications