wvlan chyba

Jaroslav Cibulka jaci na fmpvd.cz
Úterý Srpen 17 14:32:47 CEST 1999

> Ja osobne jsem otestoval oba dva v ostrem provozu (pripojeni poc. ucebny Gym.)

tak, kdyz jsem to tu zacal, dovolim si to ukoncit:-)

wvlan_cs-0.2.6.tar.gz me byl presentovan jako to jedine, co se da
pouzit a co funguje, tak jsem to zkousel. Fakt je, ze jinde to
mozna beha, ale ja narazil..   ..originalni ovladace ve me od
zacatku budily vetsi duveru (treba uz jenom tou vyssi verzi;-)))),
ale znalci me doporucili neco jineho (no, ale asi k tomu meli duvod)

Pravdou je, ze potom, co jsem nainstaloval original ovladace vse
slape jak ma a nemuzu si stezovat. Nemoznost nastavit kanal
a nektere dalsi malickosti jsou smutne, ale v mem pripade
momentalne nevadi (pristupuju na AP).

Takze zaverecna rada pro podobne pripady: vemte jeden z
ovladacu, vyzkousejte a pokud nepujde, tak zkuste druhy.
Mate velkou prevdepodobnost, ze jeden se chyti :-)

JaCi

 Jaroslav "Ciba" Cibulka  -JaCi
 vedouci oddeleni informatiky,   Kovopetrol, a.s. Plzen
 mailto:cibulka na kovopetrol.cz    tel.: 019/7223472  0602/348191