Zmrazeni RH6.0cz

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Úterý Srpen 17 13:46:53 CEST 1999

On Tue, 17 Aug 1999, Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	Hele Petre, dokazes pochopit, ze kdyz na nejakem projektu spolupracuje
> vice lidi, ze je potreba mit nejaky prostor na kterem se budou
> shromazdovat jejich vysledky? Osobne se zacinam priklanet k nazoru, ze
> bylo asi chybou udelat tento prostor verejny i ostatnim a ne ho nechat
> jen pro 'vyvojare' a teprve pak ho uvolnit v ruzne podobe - FTP, ISO
> image atd... Zacinaji se mnozit a stale vice budou dotazy proc to ci ono
> nejede a pritom to akorat ZBYTECNE zahlcuje konferenci...

No ja jsem si to tak uplne nevymyslel, ale
rekneme "u jinych distribuci" okoukal. Podle mne to ale nema nic
spolecneho se oznacenim stavu distribuce ani s tim zda ma byt verejny nebo
ne.

--

S pozdravem
   Petr Snajdr

Seznam Ceskeho Internetu: http://www.seznam.cz/
Magazin pro kazdeho: http://www.novinky.cz/
Seznam Dnes: http://dnes.seznam.cz/
Navody, recenze, technika:
http://www.novinky.cz/Index/TechDesk/
Zacit se dnes ucit Perl je jako koupit si listek na Titanic