Zmrazeni RH6.0cz

Tomas Kouba kouba na fzu.cz
Úterý Srpen 17 16:31:00 CEST 1999

Jestli jsem dobre pochopil tak cela diskuse je okolo toho, ze na
adresar /pub/linux/local/redhat-6.0/i386-cs/ na ftp.linux.cz ukazuje
taky link /pub/linux/redhat/redhat-6.0/i386-cs/. Jinymi slovy, ze
pokud (dokud) se meni obsah pocestovani (skoro kazdy den), tak by
link existovat nemel. Vytvorit by se mel az se tedy rekne ted (a
posle se to do lisovny). Hm, to ale stejne nezajisti, ze to nekdo
(treba ja) nestahne z .../local/... a nevypali si to pro sebe nebo
dokonce na prodej. Pokud to vsak nekdo chce prodavat (nebo i prilozit
treba k rohlikum v samoobsluze), mel by vedet co dela.  Kdyz vi co
dela, umisteni ani link mu nevadi. Je to nejaky deadlock :-). Takze
aby byli vsichni spokojeni staci zrusit ten link a obnovit ho az ...
(viz. vyse).

Tomas

PS Dekuji za praci na pocestovani. Asi 2 mesice stara image i386-cs
mi tady spolehlive slouzi k instalovani i praci.

--
                   Ing. Tomas Kouba
Institute of Physics, AS CR    ph.: +420-2-20138511