pevna IP pro dialup

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Úterý Srpen 17 18:21:20 CEST 1999

On Tue, 17 Aug 1999, Jan Satko wrote:

> jednalo sa o nejaky "access server", kde som ja sponenul ANNEX a CISCO.
> Takze ta veta suvila s CISCOM.

A neni to o trochu jinych potrebach? Ja chapu, ze CISCO AS5800/11.3AA
s maximalnim poctem  modemu v sasi asi pres 1300, WAN interface
ATM, FR, HSSI, ISDN, X.25 atd. atd. podporou pro IPv6, Kerberos,
Radius, Tacacs, Engima secure ID atd. atd v cene neco bratru
pres 130 az 150 tisic dolaru je neco kam se s Linuxem lze
dost tezko dohrabat stejne jako u access serveru Nortelu, 3com,
Ascend Commun., Lucent,  atd. atd. Jenze pro deset lidi je to celkem
k nevyuzitelne a kazdy musi nejak zacit. proc ne s Linuxem? :-)

--

S pozdravem
   Petr Snajdr

Seznam Ceskeho Internetu: http://www.seznam.cz/
Magazin pro kazdeho: http://www.novinky.cz/
Seznam Dnes: http://dnes.seznam.cz/
Navody, recenze, technika:
http://www.novinky.cz/Index/TechDesk/
Zacit se dnes ucit Perl je jako koupit si listek na Titanic