Perl a Titanik (RE: Zmrazeni RH6.0cz)

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Úterý Srpen 17 22:23:45 CEST 1999

On Tue, 17 Aug 1999, Milan Sorm wrote:
> # To proc jsem jsem to tam pripsal vsak ma hlavni duvod
> # takovy, ze je to vyjadrenim flustrace po par hodinach uprav
> # nejakeho Perlovskeho programu :)
>
> Ale to nebude tim Perlem :)
>
> Nechme kazdemu, co jeho jest. Kazdy hovori jinou matertinou ve svete
> pocitacovem.

Nejlepe celou zalezitost IMHO posal kolega kdyz rekl:
"Perl je jazyk, ktery za kazdou cenu se snazi uhadnout
co tim programator myslel". Me na nem vadi rad dalsich veci
pocinaje "podivnou" objektovosti (Wall konecne sam
priznava, ze to zadne objekty nejsou :)), celkova
roztristenost jazyka, velice podivna prace s nekterymi
"slozitejsimi" datovymi typy, taky to ze radu
veci umi, ale s jejich pouzitim je problem
jelikoz se dane veci nepouzivaji dusledne (vyjimky)
atd. je to prote jen takovy trochu komplikovany
shell.

--

S pozdravem
   Petr Snajdr

Seznam Ceskeho Internetu: http://www.seznam.cz/
Magazin pro kazdeho: http://www.novinky.cz/
Seznam Dnes: http://dnes.seznam.cz/
Navody, recenze, technika:
http://www.novinky.cz/Index/TechDesk/
Zacit se dnes ucit Perl je jako koupit si listek na Titanic