Zacatecnik: problem s LILO (asi) - long

Michal Weinfurtner weinfurt na securities.cz
Středa Srpen 18 10:13:57 CEST 1999

Pri instalaci je spusten linux, ktery ma nekolik konsoli.Tam vypisuje chybova hlaseni a
na druhe konsoli je prompt. Staci se nekdy jen prepnout <ALT-F2-5> a hned je problem
jasnejsi

Michal

p.s. Myslim, ze takoveho zacatecnika, kterej nerozumi Winblowz, by asi taky lecktejrej
dialog mohl odradit od
      instalace (a to nemluvim o modrych obrazovkach s hexa vypisy ktere odradi myslim
i zkuseneho ).
      Ale neodradi, protoze si precte Chip, nebo jinej reklamni platek Mikrosoftu a
nova sila ho vymrsti ze zidle,
      jde, instaluje a instaluje a znovu a znovu to zkousi dokud se mu to nepovede. A
takovemu zacatecnikovi,
      nejakej pravej Windowsak rekne, ze Linux je jeste slozitejsi a navic bez podpory
a nejsou na nej
      aplikace a ... . Nic z toho samozdrejme neni pravda, ale zacatecnik tomu veri,
protoze zacatecnik nevi,
      zacatecnik je linej si koupit knizku a neco si o tom precist, nebo je tak
zaneprazdnenej krachujicima
      Winblowzama ze na cteni mu nezbyde cas.

      Je vubec vhodne, instalace operacniho systemu ! , nechavat na uplnych
zacatecnicich ??
      Lepe, nemeli by si uplni zcatecnici nejprve neco precist nez zacnou instalovat ??
Ja jsem to alespon tak
      delal ( neznal jsem tuto konferenci - ha ha )