Frame Grabber pro Linux

Radek Oslejsek oslejsek na informatics.muni.cz
Středa Srpen 18 10:17:08 CEST 1999

St, 18 srp 1999, Jaroslav Lukesh napsal(a):

> To netusim, ale ja bych si ho udelal sam. Napriklad cernobily s naklady pod
> 100Kc i s konektory vypada asi takto. Docela bomba, ze?
> (sorry, nemam URL, jen tento text kdysi stazeny z nejake BBS)

Je to na adrese http://www.ee.ualberta.ca/~charro/cookbook/video/

Radek Ošlejšek                              Fakulta informatiky MU
oslejsek na informatics.muni.cz                Botanická 68a
http://www.fi.muni.cz/~oslejsek/            Brno
PGP fingerprint:    AC 73 D9 EF 8F 66 15 0D  A2 F9 D9 96 89 24 48 83