Radiokarta GemTek

Petr Hlavka petrhlavka na iol.cz
Středa Srpen 18 11:32:44 CEST 1999

> alias radio radio-gemtek

asi je to spravne, ale myslim, ze kerneld (kmod) nezna ten alias radio.
Ktere zna se myslim vypise 'modprobe -c'. Delal jsem pokusy a fungovalo mi
'alias char-major-81 radio-xxx'. Ale to mi funguje jemom kdyz je v kernelu
kmod.

> options radio-gemtek io=0x30c
>
> Pak muzu prikazem 'modprobe radio' inicializovat kartu. No jo, ale da
> se to nejak zautomatizovat ? Proste aby se zavedeni tohoto modulu
> provedlo ve chvili, kdy se nejaka aplikace pokousi sahat na
> /dev/radio ?

Tohle by mel delat kerneld, ale v jadrech 2.2 je mozno zapnout i kmod, ktery
by ho mel castecne nahradit. Nevim, tomuhle moc nerozumim. Mi se to natahne
spravne pouze s jadrem, kde je kmod. Ale pak se to tam je furt a nechce to
samo pryc. Kdyz je zaroven spusteny kerneld, tak se to i samo odloaduje. Ale
bez kmod se to vubec nenalouduje. Jeste jsem si myslel, ze by tam melo byt
char-major-81-64, ale to nefunguje. Mozna to bude tim, ze mam moc stary
kerneld a modutils. Naposled jsem je upgradoval pri prechodu na 2.2.1, ale
ted v Changes pisou, ze maji byt novejsi. Asi to chce i nove howto -
Kerneld-mini, mozna je i na kmod. Myslim, ze by to chtelo se podivat do
archivu, nebo poslat novy dotaz.

  Petr Hlavka