Problem s 3c905

Rudolf Ulč rudolf.ulc na oku-st.cz
Středa Srpen 18 15:34:00 CEST 1999

> Ahoj, postihla mne pohroma v podobe nefungujiciho ethernetu.
>
> Mam PCI 3com 3c905 na TP a nemel jsem s ni zadny problem az dosud.
> Jadro 2.0.3x i 2.2.x slapalo v pohode. Ale pred par dny se zacaly
> postupne dit
> divne veci - problemy mela samba i ncp klient - chvili videly server,
> chvili
> zase ne, namountovane disky se behem prace vytracely. A behem par dnu se
> zhorsilo natolik, ze se na LAN prakticky neda nic delat.

Řada karet 3c905 a 3c905b se liší kus od kusu podle data výroby, v mém
případě například starší karta 3c905 z roku 1996 nefungovala ve 100 Mb
režimu - při přenosu většího počtu souborů linux totálně zatuhl. Pokud si
můžete prohlédnout větší množství karet 3c905x z různé doby, uvidíte
rozdíly mezi verzemi čipů, i v návrhu plošného spoje, některé mají verzi
psanou fixem (asi se rychle měnila), jiné ji mají vyleptanou do plošného
spoje.

Osobně bych zkusil novou kartu - letošní ...

Pěkný den

Rudolf Ulč
Okresní úřad Strakonice
rudolf.ulc na oku-st.cz