Problem s 3c905

mIHAU webmaster na tony.cz
Středa Srpen 18 15:38:37 CEST 1999

>Prepacte, ale preco tu kartu nevyskusate v inom kompe?

Ano, funguje jinde. To, ze to neni kartou uz je mi jasne od zacatku, mozna jsem
se zmatene vyjadril (a ze JSEM zmateny poradne :) ), ale ono to pouze VYPADALO
na problem s kartou - a jelikoz jsem nemel odvahu vyhazovat kolegy od jine
pecky, po otestovani sitoveho kabliku jsem proste koupil novou (no co byste si
mysleli ze odeslo kdyz BEZDUVODNE (??), bez jakychkoliv SW i HW zmen v systemu
najednou zacne ping hlasit BAD CHECKSUM?) Ted uz jsem tu starou v klidu testnul
vedle v PC a jede. Ale nejede u mne a nenapada mne uz nic co zkusit.

--
Michal Samek, Tony distribuce s.r.o.
webmaster na tony.cz  (++420659/321350)