Nejde mi spustit DOOM - cannot execute binary file

Zdenek Krepela aligra na uo.fairnet.cz
Středa Srpen 18 19:47:25 CEST 1999

> Z. Krepela wrote:
>
 > soubor(sdoom,xdoom) nejde spustit. Pise to "cannot execute binary file"
> Nevite, nekdo co to znamena a jak teda DOOMa zprovoznit ?
>
> Doporucuji stahnout lxdoom, je daleko vic powerful :)
>
> Spise by me zajimalo, jak vyresit to: cannot execute binary files.
> Je problem ve verzi jadra 2.2.5-22 nebo proc to nejde spustit ?
>

> neni to spis tim ze nemate v jadre zakompilovanu podporu a.out binaries ??
nebo
> problem s jejim modulem ??
> nejlepe bude zkontrolovat i to !!

je to mozny, ale nevim, jak to mam zkontrolovat. V souboru /boot/modules
zadny a.out neni, ale jestli to pomuze, tak kdyz kompiluju:
                 gcc nejakysoubor.c - vytvori se a.out.

S pozdravem
ZK