kompilace koffice - problem

Jan Povolny jpovolny na iol.cz
Středa Srpen 18 16:46:36 CEST 1999

**** Tento problem u mne nenastal (predpokladam, viz nize).

>Ještě si vzpomínám, že jeden soubor se kompiloval později, než byl potřeba,
>tak jsem musel přepnout do příslušného adresáře a přeložit jej přednostně.

*** Bohuzel ja na celem disku neobjevil jakykoliv soubor, ktery by se jen
trochu nazvem podobal inkriminovanemu openparts.idl z adresare /usr/include/idl
(ten take nemam). Dokonce ani zdrojak jsem s timto nazvem v zadnem ze
zdrojovych baliku neobjevil. Mozna je soucasti nejakeho baliku, ktery nemam,
ale nemam silu prochazet vsechna rpm a tgz, co mam doma. Nevite o tom nekdo
vice? Ja se jen docetl ze openparts je nejaka soucast implementace CORBA v mico
(snad).

Jan Povolny
jpovolny na iol.cz