announce : projekt distribucia linuxu pre male a stredne firmy

Zdenek Svarc svarc na datakom.cz
Středa Srpen 18 21:29:08 CEST 1999

Zdravim,

>Cobalt je pekny.

a pekne drahy.

>Myslim, ze takova mala distribuce - pouze jako server pro neznale (pokud se
>rozume nadefinuje, co to vlastne ma umet - jinak by sprava byla slozita, at
uz
>by to bylo pres www nebo treba pres 3D virtualni helmu :-) by mela velky
>smysl.

Mmm, spis naopak. Pokud chcete malou distribuci linuxove routeru, pak je
idealni
www.linuxrouter.org . I takove CISCO nejlepe a nejrychleji zkonfigurujete z
prikazove radky,
nez z grafickeho FastStepu. Preci jen takovy clovek, ktery ma na starosti
pocitacovou
sit musi o tom neco vedet, ma odpovednost.

    zd