URL/IP filtr

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 19 08:33:17 CEST 1999

> Muzete zkusit pomoci "transparent proxy" presmerovat vsechny konekce na
> port 80 na lokalni port, kde Junkbuster bezi, nebo proste zakazat

Jde mi nejen o http, ale i o ftp a vubec vsechny typy spojeni, protoze se
objevilo neco noveho, co nepouziva ani http, ani ftp a jede si po svem
"security".

> forwarding portu 80 a rict lidem, ze jim to nebude fungovat, dokud si
> nenastavi proxy. :)

pozadavek - vsechny porty pristupne, LAN pristup (uz bylo dost problemu s
PASV ftp prenosy, kdyz to jejich server nekde daleko neumel).

> Ovsem nebude to fungovat na servery, ktere bezi na nejakem neocekavanem
> portu.

To je prave to. Tyhle servery bezivaji na kdecem.

Diky

             Jaroslav Lukesh, K-net

               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications