potize s kppp pod RH 6.0 a MIPS linux

Kastner na sascr.cz Kastner na sascr.cz
Čtvrtek Srpen 19 07:30:14 CEST 1999

Nainstaloval jsem si novej RH 6.0 a KDE-1.1.1 a potykam se
s nasledujicimi problemy:

1) pro pripojovani pouzivam kppp, ve verzi KDE-1.0pre2 mi normalne
chodil, ale co jsem si nainstaloval KDE-1.1.1, tak mi nefunguje
prihlasovani CHAP, ani PAP (muj ISP ma na druhym konci WinNT), rad bych
vedel, kde je zakopanej pes.

2) mam problemy s NE2000 kompat. sitovejma kartama. V RH 5.1 s jadrem
2.0.35 mi chodej normalne (v praci mam kartu, na ktery je napsano SVEC,
je ISA PnP), ale pod jadrem 2.2.5-22 mi pri kazdym butovani pise, ze se
inicializace karty nepovedla.

3) mate nekdo zkusenosti, jak dostat Linux na SGI Indigo s MIPS R3000,
kdyz nema sitovku a vrazet do nej na rozsireni o sitovku 30000,- se mi
zda neumerny?