YAMAHA OPL3-SA na desce a RH6.0 Hedwig

Rudolf Ulč rudolf.ulc na oku-st.cz
Čtvrtek Srpen 19 12:21:28 CEST 1999

> Postup, ktery se mi s RH 6.0 osvedcil u nekolika (slovy dvou) karet :
>
> a) nabootovat jadro z distribuce
> 	 - ma vsechno prelozene jako moduly
>
> b) spustit /usr/sbin/sndconfig
> 	- vetsinou se karta detekuje sama, prip. se zada typ. Pokud jsou
> prislusne prostredky (IO, IRQ, DMA) volne, bude karta automaticky
> nakonfigurovana a prislusne hodnoty budou zapsany do /etc/isapnp.conf
> (PnP konfigurace) a /etc/conf.modules (parametry zavadenych modulu)
>
> c) spustit /sbin/lsmod
> 	- a opsat si, ktere moduly jsou zavedene (vetsinou sb, sndcore,
> [...]

Také jsem nedavno instaloval kartu YAMAHA 719C OPL3/SA2. Tento postup
fungoval až na to, že ve výsledném /etc/conf.modules byla špatně vyplněna
adresa MPU-401 - měla být 330 a byla 388 jako u MIDI a midi pochopitelně
nefungovalo. Zajímavé bylo, že sndconfig zřejmě adresy zjistil a nastavil
správně, protože test zvuku a midi prošel dobře.

S jádrem z distribuce to funguje.

Pěkný den

Rudolf Ulč
Okresní úřad Strakonice