Perl a Titanik + dotaz

Teufel Daniel dabel na bsdi.grendel.cz
Čtvrtek Srpen 19 13:47:53 CEST 1999

> Vypada to logicky, ale nefunguje to. To je mimo jine i ono zminovane
> svadeni k chybam.

  A co takhle umet napsat to co chci vyjadrit a mimojine tez pocitat ...
Vite ono programovani neni o tom  ze neco tlucete do pocitace.
ten seznam mel asi byt podle toho co ctu  vyjadren
@a = (1,2,3,[1,2,3,4,[1,2,3,4,["x","y","z"]],5,6,7],4,5,6);
            ~        ~        ~           ~~      ~
neco jako odkaz na anonymni seznam ...
a pak je to samozrejme $a[3][4][4][1]
                             ~  ~  ~

jinak scitanim seznamu dostanete dlohy seznam nikoli seznam seznamu ...

Ale co jsem chtel rici  .. cela tahle diskuze je naprosto nesmyslna .. on
se totiz nepouziva programovaci jazyk podle toho jaky je super .. ale
podle toho jake zpracovani informace potrebujeme ...

 a abych pridal slovo do pranice mam takovy pocit ze na svete snad jeste
neexistuje nejaky skutecny programovaci jazyk. Ale ono to ma si vic nez
jeden duvod.

A kdyz uz jsme u toho mam tu jeden problem ..
 na jednou pocitaci jsem nemel problemy na druhem viz nize ..
(stejna verze perlu (ze stejneho  rpm) - mozna na tom pocitaci bez
problemu sem mel starsi prekladac. Ted jsem to zkousel s gcc-2.8.1 i s
egcs-1.2.1 (z rh6.0).
cc -c  -Dbool=char -DHAS_BOOL -I/usr/local/include -O2
-DVERSION=\"1.11\" -DXS_VERSION=\"1.11\" -fpic
-I/usr/lib/perl5/5.00503/i386-linux/CORE -DDBI_NO_THREADS Perl.c
In file included from DBIXS.h:19,
                 from Perl.xs:1:
/usr/lib/perl5/5.00503/i386-linux/CORE/perl.h:2546: redefinition of
`union semun'
make: *** [Perl.o] Error 1

nevite nekdo co stim?
me na padlo to zakomentovat ale nezdase mi to jako dobre reseni

                                    diky za odpoved

                                        dabel

PS: pokud odpoved pujde jen na perl konferenci tak mi zaslete aspon kopii ;-)