Autofs + samba ?

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Čtvrtek Srpen 19 14:35:20 CEST 1999

Jaká je verze autofs? Já mám autofs-3.1.3-2 == to, které je standardní
součástí RH 6.0 (původní, cs jsem nezkoušel), která běhá s fstype=smb.

Podle všeho máte autofs bez zakompilované podpory smbfs (například v RH 5.1
jsem jej také neměl).

Mám /sbin/mount.smb, ale ani o tom nevím == nikdy jsem jej 'ručně' nepoužil --
když potřebuji jiný zdroj, než mám přes automount, tak používám knetmon, neboť
používám KDE.

Heslo by snad mohlo být uvedeno jako option passwd, ale to jsem zatím
nezkoušel (zatím nebyla potřeba). Pak je ale třeba zabezpečit příslušné
konfigurační soubory, neboť hesla v nich jsou nekódovaná!