apcupsd

Michal Weinfurtner weinfurt na securities.cz
Čtvrtek Srpen 19 15:17:41 CEST 1999

Apcupsd musi spustit SHUTDOWN (/sbin/powesc DOSHUTDOWN  to jest shutdown -h
now) .No a pri shutwdownu s -h option se spousti init 0 a init 0 spousti
vsechny rc scripty v podadresari /etc/rc.d/rc0.d/
a tam je taky S00halt. No a v halt scriptu se provede nakonec powersc KILL.
Takze se
po zastaveni vsech procesu nakonec spusti vypnuti UPS - tedy i pocitace .
Jak proste a pruhledne .

Ted jenom prijit na to co se vlastne stane po vypadku site ?
Co ukazuji  logy ?
Zkuste patrat ve scriptu powersc :
Powersc se treba spusti ale vypadne to na nekterou z podminek ??
Vypise se vam wall "Beginning Shutdown Sequence!!!!!" ??

Raguje spravne apcupsd na podnetuy z UPS ? Mate spravne nastaveno kdy se ma
tento prikaz spustit ?

Hodnoty <precent of battery charge for shutdown> a timeouty ?

Michal