TCP/IP v jadrech 2.0 a 2.2

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Čtvrtek Srpen 19 16:27:59 CEST 1999

Zdravim,

nemohl by mi nekdo nastinit, jak vyznamne jsou zmeny v obsluze TCP/IP
sitovani v jadrech 2.2 oproti 2.0? Nemyslim ted ani tak moznosti, jako spis
to vykonne jadro.

    Jde mi o to, ze se mi neustale na serveru objevuji SYN Floody a to
znacne vehementni (treba hodinu v kuse, load je pak pres 250). Po zkoumani
vseho mozneho i nemozneho jsem dospel k nazoru, ze nejde o utok, ale opravdu
o velke mnozstvi korektnich konexi.
    Momentalne to minim resit zvysovanim vykonu serveru, ale take uvazuji o
prechod na jadra 2.2. Doposud se mi do toho moc nechtelo, protoze se snazim
ridit pravidlem "co funguje, na to nesahej" a navic je prechod na 2.2.x
pomerne znacne radikalni zalezitost.
    Nez se dotoho pustim, zajimalo by mne, jestli lze v tomto smeru ocekavat
od 2.2 nejake zlepseni (tedy hlavne v obsluze vetsich mnozstvi konexi)?

Mimochodem, pred chvili mi pri SYN floodu oopsnul kernel 2.0.37 s hlaskou:
Unable to handle kernel paging request at virtual address 403fc000
:(

S pozdravem

There are three kinds of lies: lies, damn lies, and benchmarks.
                                                         Jeremy Allison