Poptavka po Linux PPC / Alpha Re: Linux PPC

VP vpetr na bigfoot.com
Čtvrtek Srpen 19 17:05:57 CEST 1999

Prosim nekoho, kdo zna adresu, kde se da stahnout IMG Linuxu pro PPC (hledal jsem, mozna spatne, nenasel jsem), pripadne je ochoten toto IMG nekde vystavit ke stahnuti, resp. za odmenu (v Kc nebo v blank CDR mediich ci v postovnich ceninach) toto napalit na nosic CDR a poslat - dohoda (kdo driv..).

To same se tyka verze pro Alphu, kdo ma a podeli se?

Nebo vymenou nabizim FBSD 3.2, Debian, Slackware nebo jinou Linux GNU vec dle prani, zn. Sberatel ;-)

Diky za pochopeni.

-vp

pozn.: opet problem dostat se k softu, ktery je, jak se vsude vyzdvihuje oproti M$ apod. - FREEE. Je free, ale nedostupny pro zajemce. CCard pro nakuv v zahranici jeste nemam.