problemek...

Tomáš Pluskal plusik-linux na post.cz
Čtvrtek Srpen 19 21:52:12 CEST 1999

postavil jsem si bezdiskovou stanici bootujici pres NFS, po bootu spousti X
server s parametrem -query xxxxx, vsechno chodi ok, ale....
kdyz na tom stroji nepustim X server, ale zkousim jine programy (telnet,
ping apod.), tak mi to hazi chybove hlasky (telnet hlasi resolver error,
pritom DNS chodi v pohode, kdyz dam "telnet <IP adresa>", tak pise "unknown
protocol tcp/telnet"), ping hlasi "unknown protocol icmp"...
zaryty linuxak si jiste rekne, ze to je prece jasny, ze prece chybi
/etc/protocols... jenze on tam je, stejne tak /etc/services a zkousel jsem
tam nahrat i kompletni /etc, /bin a /lib ze serveru a furt to blbne. Root
mountuju jako read-only, ale v tom by snad nemel bejt problem... (/tmp a
/var/run mam na ramdisku read-write).
netusite nekdo kam bych se mel ubirat ?

dik,
s pozdravem