apcupsd

Michal Weinfurtner weinfurt na securities.cz
Pátek Srpen 20 07:53:33 CEST 1999

Jaroslav Jirásek wrote:

> To se nevypise. Powersc se urcite nespusti vubec. Okamzite po vypnuti
> eletriky se musi vypsat Warning ! There are power problems a to se
> taky nestane.

A-ha ! Tak to jina ! uz je to rok co jsem ty daemony konfiguroval naposledy ale
zda se, ze se budu muset s tim znovu zabyvat. pribyly nam tu nejaky servery a
UPS, pricemz k jedne z nich prisla takova karticka, jmenuje se "interface
expander" a ma to nejaky divny vystupy.Ja mam pocit ze jsem najak konfiguroval
i inittab ?? Ale to bylo u starsi verze ,myslim ? Jo a taky si vzpominam ze se
nejak nemohly kombinovat parametry TIMEOUT a BATTERYLEVEL. Budto jeden nebo
druhej. Ale to si ted nejsem jistej jestli nerikam kraviny. Ja mam v tech
konfiguracich na starym serveru jenom BATTERYLEVEL a TIMEOUT mam 0 ?? Jo a v
tom logu je videt jemo ze napeti z venku je nula a kapacita baterii klesa ?Tak
to fakt zahada. Zkuste poslat konf. soubor ?
Jinak nevim

Michal