pevna IP pro dialup

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Pátek Srpen 20 08:25:31 CEST 1999

> 	To asi nepujde, protoze pak cena HW toho Linuxu muze jit docela dolu,
> ne?

Nechapem co ma spolocne sowt (bind,pop3 a ine) spolocne s HW.
Ked zostaneme i tych kariet (ktore byt musia) tak cena hardwaru musi byt
ta ista. Len nebude soft.

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{    satko na spu.sk        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }