pevna IP pro dialup

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Pátek Srpen 20 08:27:35 CEST 1999

> 	Jo a az to CISCO nebude umet nejakou vec, kterou budu potrebovat tak si
> za stejne penize, tedy za cca 60.000,- koupim nove CISCO prestoze bych
> si to mohl zdarma dokonfigurovat, ze?

Jak ceci hovoria.
Uz nevite kam s konopi ?
Lebo len tresnut nieco som od vas necakal.
Ked k linuxu nieco dokonfigurujete, tak prezmenu CISCO bude mat novy IOS.
A ten si tam tiez zdarma stiahnete.

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{    satko na spu.sk        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }