pevna IP pro dialup

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Pátek Srpen 20 08:30:39 CEST 1999

> 	;-) tento argument vazne myslite vazne? Krome mirne zateze (skutecne
> mirne i na Pentium 66MHz bezi pasivni ISDN karta velmi dobre a proc
> davat 4x vyssi castku za aktivni, kdyz vysledek je uplne tentyz? - jedna
> se o Fritz AVM A pripadne B verzi) procesoru dostavam navic co - IMHO
> procesor bude vzdy levnejsi a navic univerzalnejsi nez specializovane
> zarizeni... - proc bych mel kupovat CISCO za 40.000,- od Cesnetu kdyz ty
> same sluzby ktere potrebuju rozchodim na Linux routeru za 15.000,-?

To hej. Lenze pride niekto po vas, komu vypadne elektrika, strati sa mu
nejaky subor (pripadne nahodne sa prepise, co sa stava) a uz musi vytvarat
konfiguraky pre vsetko sam. A ked v tom nieje zbehly ma dost znacne
problemy. Co u CISCA (ak ho pozate) ako sam uznate nie je problem.

> 	A zkusil jste to nekdy? IMHO problem bude trochu nekde jinde nez primo
> v Linuxu, ale treba v HW... co se tyka stability, kdyz tak pozoruju
> ceske providery, tak rozhodne nemam pocit, ze ciste HW reseni by bylo
> stabilnejsi a bezpecnejsi atd... (kdy nam zase zmizi ze sveta
> TEN-155?;-)...

Isty cas (davnejsie) som skusil spravit router z linuxu. Tak po jednom dni
sa sekol. Je pravda ze vtedy boli strasie kernely.

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{    satko na spu.sk        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }