emacs-nox v Debianu?

Jan Kurik kurik na amis.cz
Pátek Srpen 20 12:17:59 CEST 1999

On Fri, 20 Aug 1999, Petr Snajdr wrote:

> Kupodivu me jak se zda :-) vzdy tizi neco uplne jineho :-)
> Nutnost instalovat casti XFree86 i tam, kde zadne XFree86 nikdy
> nebude (za predpokladu, ze se s emacem nechci prekladat). tak
> ja si to budu prekladat, chtel jsem mit jen jistou.

  Mozna jeste pouzit program alien na deb balik emacs-u a vygenerovat z
nej tgz. Z toho si potom muzete vytahat pouze binarky, ktere potrebujete (
ty ne-X-ove ) a udelat si novy deb balik, ktery nainstalujete.
  Ale nevim, jestli u binarky emacs-u se podpora pro X-sy nezakompilovava
dovnitr.

--
Jan Kurik <kurik na amis.cz>