jeden sendmail a dorucovani pro vide domen

Radek Simcik xsimr01 na kumbal.vse.cz
Pátek Srpen 20 12:59:21 CEST 1999

Dobry den,

mam takovy to problemek. Jeden pocitac ma vice domenovych jmen. Jak
nakonfiguruji sendmail, aby prijmal postu pro vsechny domeny a take pro
virtualni uzivatele a to pak nekam presmeroval? Videl jsem to funkci
pomoci dbm, ale muj sendmail pise toto /etc/sendmail.cf: line 119: readcf:
map virtuser: class newdb not available , proto jsem se rozhodl
naistalovat novy sendmail s podporou databaze. Doufam, ze timto
# define the database mechanisms available for map & alias lookups:
# -DNDBM -- use new DBM
# -DNEWDB -- use new Berkeley DB # The really old (V7)
DBM library is no longer supported. #
MAPDEF= -DNEWDB ifdef(`confMAPDEF', `confMAPDEF')

Mozna to bude tim, ze newaliases pise tuto varovnou hlasku Warning: .cf
file is out of date: sendmail 8.9.0 supports version 8, .cf
file is version 7.

Jak vytvorim novy sendmail.cf. Mam freeBSD.  ESMTP Sendmail 8.9.0.

A nevim si s tim rady. Videl jsem to funkcni s dbm, sendmail.cw a
virtualuser.db.

dekuji i za jiny navod

Radek Simcik