mswordview

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Pátek Srpen 20 13:29:11 CEST 1999

Dne 20. 8. 1999 Daniel Ciprus napsal:

> Aby som bol presný : po konverte dokumentu do html windozovi useri vidia
> spatne kodovany dokument.

No, ja tedy nevim, jak presne vypada vystup z mswordview, ale pokud jde
opravdu o kodovani utf8, tak to opravdu umel NN (asi az verze 4.x) i ve
Woknech. Zkuste Kodovani prehodit rucne (View->Character Set->Unicode
(UTF-8)). Jak je na tom MSIE netusim...

S pozdravem

There are three kinds of lies: lies, damn lies, and benchmarks.
                                                         Jeremy Allison