ACL v BINDU - vyznam...

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Pátek Srpen 20 13:37:40 CEST 1999

Dne 20. 8. 1999 Petr Novotny napsal:

> Toho jsem si nevsiml - je pravda, ze v te dobe jsem jeste s axfr
> nesaskoval :-) Muzete mi nekdo rici, k cemu axfr potrebuje - proc
> mu nestaci dotaz na SOA a NS? Je nekde v podminkach napsano,
> ze podminkou funkcnosti serveru se rozumi, ze musi povolit axfr, a
> z ktereho stroje? Stejne mi to prijde trochu prehnany pozadavek.

Uprimne receno, na to, ze NIC znamena Network _Information_ Center je na
jejich webu informaci sakra malo (on tedy vubec CZ NIC neni zadna slava -
napriklad ty ukrutne peripetie s faxy pro zmenu udaju v domene misto
logickeho pouziti hesla, PGP klice apod). Jedine, co se tam pise o NS je:

   6.1. Pro doménu se vyžadují alespoň dva nameservery, jejichž adresy musí
být uvedeny ve Formuláři žádosti přiloženému ke Smlouvě o registraci a které
jsou funkční v době předložení žádosti.

O AXFR ani zminka, ale jiste je, ze bez nej to neprojde.

S pozdravem

There are three kinds of lies: lies, damn lies, and benchmarks.
                                                         Jeremy Allison