soubory > 4G [Re: BLOB v Oracle pro Linux]

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Neděle Srpen 22 19:00:44 CEST 1999

On Sat, 21 Aug 1999, Pavel Machek wrote:

> Jenze 2G limit na velikost souboru _neni_ limitem ext2, ale limitem
> jadra. ext2 na ultrasparcich dela vesele 17Giga soubory. (A na
> 17Gigach opravdu je limit ext2 pouzivate-li 1K bloky.)

Tuhle jsem tak cestou domu nemel o cem premyslet :) a tak
jsem premyslel o tomto. No nic inteligentniho jsem nevymyslel, ale
chtel jsem se zeptat zdali s timto limitem se bude neco delat.
Po postupnych uvahach nad TB soubory jsem nakonec dosel
k tomu, ze me jadro stejne tak daleko nepusti a ze bez nej
se nema smysl o neco smysluplneho v tomto smeru ani pokouset.
Je zrejme jaky bude vyvoj?

U XFS je spousta zajimavych veci, ale prijde mi, ze jeho
preporovanim na x86 se v nekterych smerech (velikost
souboru) niceho nedosahne?

BTW: nepocitaje v to samozrejme reseni, ktere jsou tak trochu
"dirty".

--

S pozdravem
   Petr Snajdr

Seznam Ceskeho Internetu: http://www.seznam.cz/
Magazin pro kazdeho: http://www.novinky.cz/
Seznam Dnes: http://dnes.seznam.cz/
Navody, recenze, technika:
http://www.novinky.cz/Index/TechDesk/
Zacit se dnes ucit Perl je jako koupit si listek na Titanic