samba, NT4, CAD a chaos v otevirani souboru

hynek na med-tecka-cz.exe hynek na med-tecka-cz.exe
Neděle Srpen 22 14:18:04 CEST 1999

On 16 Aug 1999, Jan Polak wrote:

> Vypozorovoal jsem nasledujici: kdyz otevru soubor jako RO
> a potom ho otevru znovu, tak uz ACAD nenadava, ale smbstatus
> stale vypisuje DENY_WRITE pro vsechny, co byly z ACADu otevrene.

Trochu mi to pripomina problem s Novellem a dosovymi programy -- musel se
nekam do net.cfg pridat nejaky parametr, ktery umoznoval soubory jakoby
otevrit pro r/w i kdyz byly r/o, aby si DOSove programy nestezovaly.. No a
v sambe byla nejaka podobna vec, pokud se vzpominam..

Hynek