Zmena jmena ve vypisu procesu

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Neděle Srpen 22 22:38:30 CEST 1999

Dne 21. 8. 1999 Petr Snajdr napsal:

>   jak lze dosahnout zmeny jmena obdobne jako to dela
> sendmail tak, ze pres ps nevidim sendmail, ale
> "sendmail: accepting connections on port 25"?

Prepsanim argv[0]. Uz jednou se zde na toto tema vedla debata, z niz pokud se
nemylim vyplynulo, ze neni znamo, kolik bajtu je pro tento retezec
alokovanych.

> Jde to na Linuxu i u thredu? Jak

Nejde. Alespon jsem na to neprisel. Prepsanim argv[0] se zmeni jmeno vsech
threadu.

> je to vubec s portabilitou takovych veci? Kde
> to bude fungovat a kde ne?

To nevim...

S pozdravem

There are three kinds of lies: lies, damn lies, and benchmarks.
                                                         Jeremy Allison